[Gluster-users] status cleanup infra

Jiri Hoogeveen j.hoogeveen at bluebillywig.com
Thu Apr 7 15:05:19 UTC 2016

Ola,

Weer eens een update.

Zoals in de sheet op docs.google.com te zien is, zijn de meeste servers onder tussen over gezet vanhet SAN naar nfs01n2.
Volgende week zullen we gaan beginnen met vrij belangrijke servers van het infra/vsphere  (mgmt-esx03/esx04/ en vmsmr01n). En dit is jammer genoeg nacht werk.

Volgende week vrijdag nacht, zullen een aantal HDC-prod servers verhuist moeten worden. Naar een ander rack. waar onder de master DB en NFS servers, hiervoor ben ik voor bereidingen aan het treffen, zodat de site niet te lang plat gaat.

Kortom, zoals het er nu naar uitziet. Kan het SAN op 18 april uit en uit het datacenter gehaald worden. Aan jullie de optie of dit overdag gebeurd of in de nacht ivm met risico utp kabel’s en power kabels die per ongelijk geraakt kunnen worden.

Mvg, Jiri